Paslaugų teikimo sąlygos
Versija: 2024 m. birželio mėn. 1 d.
Sutarties šalys ir sąlygų taikymas
Šios UAB „AIRO solutions“ skaitmeninių mokymosi sprendimų (toliau – "paslauga") naudojimo sąlygos taikomos UAB „AIRO solutions“ („AIRO“) ir paslaugos klientui. Sudarydamas sutartį su AIRO ir naudodamasis paslauga klientas sutinka su šiomis sąlygomis ir yra įsipareigojęs jų laikytis visą sutarties laikotarpį. Klientas gali būti mokykla, švietimo įstaiga ar kitas fizinis ar juridinis asmuo, su kuriuo AIRO sudaro sutartį dėl naudojimosi paslauga. Klientas taip pat yra atsakingas už tai, kad jo organizacijos vartotojai naudotųsi paslauga pagal šias sąlygas.
Sutarties sudarymas
Sutartis dėl naudojimosi paslaugomis gali būti sudaryta: 1) raštu arba elektroniniu būdu pasirašant sutartį dėl naudojimosi paslauga, 2) priimant klientui pateiktą AIRO pasiūlymą, 3) AIRO sutikimas dėl kliento pateikto paslaugos užsakymo arba 4) internetu sudarant sutartį dėl naudojimosi paslauga.
Pasiūlymai, užsakymai ir užsakymo patvirtinimai turėtų būti pateikiami juos siunčiant el. paštu.
Paslaugos pakeitimai ir šios sąlygos
AIRO nuolat plėtoja paslaugą, todėl ypač dėl šios priežasties AIRO išlaiko teisę keisti šias sąlygas ir paslaugą. AIRO praneša klientams apie reikšmingus sąlygų ar paslaugos pakeitimus savo interneto svetainėje, informuodama vartotojus el. paštu, paskelbdama sąlygas savo interneto svetainėje arba per paslaugą ar kokiu nors kitu būdu, kaip mano AIRO. Pakeitimai įsigalioja tą dieną, apie kurią pranešta, nebent būtų numatyta kitaip. Jei pakeitimas susijęs su kainodara arba reikšmingais paslaugos funkcijų pokyčiais, AIRO siekia pranešti apie tai bent prieš mėnesį iki pakeitimo. Jei pakeitimui nenurodyta konkreti įsigaliojimo data, pakeitimas įsigalioja, kai jis buvo padarytas. Toliau naudojant programą po to, kai klientas jį priima. Jei vartotojas nesutinka su pakeitimu, jis turėtų sustabdyti programos naudojimą.
Paslaugų teikėjas
AIRO
kontaktiniai duomenys kontaktams, skundams, klientų aptarnavimui ir palaikymui:
Įmonės kodas: 305475331
Uosių tak. 10
Kumponai
LT-97201 Kretingos r.
LIETUVA
www.idomipamoka.lt
Email: info@idomipamoka.lt
Paslaugos aprašas
Susitarimas susijęs su vartotojų teisių įgijimu į skaitmeninius mokymo sprendimus, kuriuos AIRO teikia švietimo įstaigoms ir mokykloms, jų mokytojams ir mokiniams. Paslaugos yra žiniatinklio paslaugos, naudojama su žiniatinklio naršykle. Vartotojų skaičius ir funkcijos gali priklausyti nuo kliento pasirinktų sutarčių ir paslaugų paketų tipo. Išsamesni ir naujausi paslaugų aprašymai yra apibrėžti sutarties priede, paslaugoje arba AIRO interneto svetainėje.
Kainos ir mokesčiai
Aptarnavimo kainos aprašytos pirkimo užsakyme arba AIRO ir kliento sutartyje. Paslaugos kainos galioja kalendorinius metus, o toliau AIRO gali atnaujinti savo kainas raštišku pranešimu. AIRO siekia, kad bet koks kainų padidėjimas būtų pagrįstas. Jei klientas nesutinka su kainos padidėjimu, jis gali sustabdyti naudojimąsi paslauga ir nutraukti sutartį pateikdamas raštišką pranešimą AIROui. Jei pirkėjas ir toliau naudojasi paslauga po kainos padidėjimo, laikoma, kad jis sutiko su kainos padidėjimu vėlesniame sutarties galiojimo laikotarpiu.
Jei nenurodyta kitaip, pridėtinės vertės mokesčiai (PVM), prekių ir paslaugų mokesčiai (GST), išskaičiuojamieji mokesčiai (WHT) ar kiti panašūs mokesčiai ir rinkliavos neįtraukiami į kainas ir mokesčius, kuriuos klientas įtraukia ir moka pagal galiojančius įstatymus.
Jeigu nenurodyta kitaip, kelionės ir apgyvendinimo išlaidos neįtraukiamos į mokymo, konsultavimo ar kitos asmeniškai teikiamos paslaugos kainas ir mokesčius. Dėl kelionės ir apgyvendinimo išlaidų susitariama su klientu iš anksto ir jiems išrašoma sąskaita faktūra kartu su paslauga, su kuriomis jie susiję.
Visi mokėjimai už paslaugas atliekami iš anksto eurais į AIRO nurodytą sąskaitą, nebent šalys susitartų kitaip. Paslaugai išrašoma sf iš anksto. Mokėjimo terminas yra 30 (30) dienų nuo SF datos. Delspinigių norma yra 11,5 % per metus.
Paslaugos naudojimas ir ribota licencija
AIRO suteikia klientui ir jo vartotojams ribotą, neišimtinę, asmeninę ir neperleidžiamą licenciją naudotis paslauga savo vidinio švietimo tikslais. Klientas (įskaitant jo naudotojus) sutinka naudotis paslauga pagal šias sąlygas ir taikomus įstatymus. Jei AIRO turi pagrindo manyti, kad klientas ar naudotojas nesilaikė šių sąlygų ar taikomų įstatymų, AIRO gali panaikinti arba apriboti naudotojo teises arba imtis kitų priemonių, kurias jis laiko būtinomis.
Klientas ir vartotojas negali (a) naudoti ar bandyti naudoti kito vartotojo paskyrą be jo ir AIRO leidimo; (b) kopijuoti, keisti ar kurti su ja susijusius išvestinius kūrinius, tai turinys ar technologija; c) perdaryti, dekompiliuoti, išardyti ar kitaip bandyti nustatyti paslaugos ar jos technologijos išeitinį kodą; d) pašalinti visus pranešimus apie intelektinės nuosavybės teisių teikimo paslaugas; e) sukurti vartotojo paskyrą naudojant kito asmens asmens asmens duomenis arba kitaip neteisingus ar suklastotus duomenis; f) perduoti savo paskyrą kitam naudotojui be išankstinio rašytinio AIROo sutikimo; (g) parduoti, perparduoti ar kitaip suteikti licenciją naudoti trečiajai šaliai be išankstinio rašytinio AIRO sutikimo.
Registracija ir vartotojų paskyros
Norint naudotis paslauga, reikia, kad klientų organizacija (pvz., mokykla, švietimo institucija, universitetas) sudarytų sutartį su AIRO dėl paslaugos naudojimo ir sąskaitos registracijos bei paslaugos vartotojų vardų. Į paslaugą įtrauktų vartotojų skaičius ir funkcijos gali priklausyti nuo sutarties ir prenumeratos lygio.
Registracijos metu AIRO turi būti pateikta reikiama informacija apie vartotoją ir organizacijos klientą. Klientas yra atsakingas už tikslios ir teisingos informacijos teikimą ir informacijos atnaujinimą, kai to reikia kuriant ir prižiūrint vartotojo paskyrą paslaugoje. Prisijungimo ir slaptažodžio duomenys visada yra asmeniniai.
Klientas turi įsitikinti, kad jo vartotojai saugiai saugo prisijungimo ir slaptažodžio duomenis. Prisijungimo vardas ir slaptažodis niekada neturėtų būti teikiama niekam kitam ir asmuo niekada neturėtų naudoti kito asmens prisijungimo vardą ir slaptažodį. Jei klientas ar naudotojas mano arba žino, kad buvo pažeistas jo prisijungimo ir slaptažodžio konfidencialumas, jis turėtų nedelsdamas apie tai pranešti AIRO. AIRO turi teisę ištrinti arba apriboti naudotojo prieigą, jei AIRO pagrįstai mano, kad buvo pažeistas vartotojo paskyros konfidencialumas arba naudotojas nesilaiko šių sąlygų ar kitaip veikia nesąžiningai.
Paskyrų kiekio didinimas
Pradinė mokinių paskyrų suma nurodoma pirkimo užsakyme arba AIRO ir kliento sutartyje. Jei klientas įtraukia paskyras, viršijančias pirmiau nurodytą ribą, AIRO gali išrašyti prenumeratos mokesčio už papildomus vartotojus iki dabartinio prenumeratos laikotarpio pabaigos. Prenumeratos mokestis už kitą prenumeratos laikotarpį bus automatiškai padidintas, kad atspindėtų didesnį vartotojų kiekį.
Asmens duomenys ir privatumas
Kai klientas laikomas duomenų valdytoju, klientas yra atsakingas už visų duomenų valdytojo pagal galiojančius privatumo įstatymus ir kitus teisės aktus nustatytų pareigų vykdymą (pvz., užtikrinimas, kad būtų teisinis pagrindas asmens duomenims tvarkyti, būtiniems duomenų subjektų sutikimams gauti, reikiamos privatumo politikos išlaikymui ir užtikrinimui bei kitų duomenų valdytojo įrašų saugojimo įpareigojimų laikymui). Klientas taip pat yra atsakingas už tai, kad jis turėtų teisėtą pagrindą perduoti ar pateikti asmens duomenis AIRO arba įvesti į AIRO subtvarkytojų sistemas, jei to reikalaujama pagal sutartį. Klientas gali laikyti AIRO nekenksmingu bet kokių trečiųjų šalių pretenzijoms, žalą ar administracines sankcijas, kurias sukėlė kliento duomenų valdytojo įsipareigojimų nesilaikymas, net jei tokie reikalavimai ar pretenzijos buvo nukreipti AIRO.
Jeigu klientas laikomas duomenų valdytoju ir AIRO duomenų tvarkytoju, kaip apibrėžta ES bendrajame duomenų apsaugos reglamente, taip pat taikomos AIRO duomenų tvarkymo sąlygos ir jos laikomos sudėtine šalių susitarimo dalimi. Jei tarp šių sąlygų ir AIRO duomenų tvarkymo sąlygų yra prieštaravimų, pirmenybė teikiama šioms sąlygoms.
AIRO renka ir tvarko asmens duomenis pagal savo privatumo politiką, naujausią versiją galima rasti AIRO svetainėje.
Vartotojų sukurtas arba pateiktas turinys
Jei klientas arba bet kuris jo vartotojas, naudodamasis paslauga, įveda arba sukuria turinį, intelektinės nuosavybės teisės, susijusios su tokiu turiniu, priklauso klientui arba taikomam naudotojui. Tačiau AIRO turi neribotą, pasaulinę ir perduodamą teisę naudoti turinį teikdama paslaugą klientui ar bet kuriuo kitu tikslu. AIRO taip pat turi teisę generuoti apibendrintus ir anoniminius duomenis iš kliento įvestų duomenų arba kitaip susijusių su kliento naudojimusi paslauga. Suvestiniai ir anoniminiai duomenys yra duomenys, iš kurių neįmanoma nustatyti asmens tapatybės ir kurie nelaikomi asmens duomenimis. AIRO gali naudoti šiuos suvestinius ir anoniminius duomenis savo verslo tikslais ir laikoma, kad ji priklauso AIRO priklausančiais duomenimis. Klientas neatsako už tai, kad AIRO naudoja suvestinius ir anoniminius duomenis.
Klientas ir naudotojas yra atsakingi už tai, kad jis turi teisę įvesti turinį į paslaugą ir kad jo įvestas turinys nepažeidžia jokių įstatymų ar trečiųjų šalių teisių ir yra kitaip teisėtas. Dėl pateisinamos priežasties AIRO turi teisę ištrinti, keisti ar apriboti vartotojo į paslaugą įvestą turinį.
Intelektinės nuosavybės teisės
Su ja susijusi paslauga ir turinys yra saugomi autorių teisių ir kitų intelektinės nuosavybės teisių įstatymų, jie yra ir lieka vienintele ir išimtine AIRO ar jos licencijų išdavėjų nuosavybe. AIRO ir kliento sutartis nėra nuosavybės pardavimas ar perdavimas AIRO ar jos licencijų išdavėjams intelektinės nuosavybės teisėms. Klientui suteikiama tik ribota licencija naudoti intelektinę nuosavybę savo vidaus operacijose pagal šias sąlygas.
Naudojimasis paslauga
Norint naudotis paslauga, reikalinga naršyklė ir interneto ryšys. Paslauga gali būti naudojama su suderinamomis stalinių kompiuterių ir mobiliųjų įrenginių naršyklėmis. Net jei paslauga buvo išbandyta skirtinguose įrenginiuose, naršyklėse ir operacinėse aplinkose, AIRO negali suteikti jokių garantijų, kad ji veiks be klaidų visuose įmanomuose įrenginiuose, naršyklėse ir operacinėse aplinkose.
Klientas savo sąskaita yra atsakingas už būtinų įrenginių, programinės įrangos ir interneto ryšių, reikalingų paslaugai naudotis, įsigijimą ir priežiūras. AIRO negarantuoja, kad programa gali būti naudojama specialiai kliento įrenginiu, programine įranga ir interneto ryšiu. AIRO neatsako už galimus programos prasiskleidimus ar atjungimus, pavyzdžiui, dėl atnaujinimų, techninių problemų ar problemų ar kitų panašių priežasčių. AIRO neatsako už jokius nuostolius, atsiradusius dėl naudojimo ar negalėjimo naudoti programos.
AIRO siekia užtikrinti, kad paslauga atitiktų pramonės standartus, susijusius su duomenų saugumu. Tačiau AIRO neatsako už žalą, atsiradusią dėl duomenų saugumo stokos ar kenkėjiškų programų.
Atsakomybės apribojimas
Klientas naudoja programą savo rizika. Net jei AIRO labai atsargiai tobulino ir prižiūrėdavo paslaugą ir tinkamai pasirūpino, kad būtų tikslūs, išsamūs ir atnaujinti joje esantys duomenys, AIRO negali suteikti jokių garantijų, kad paslauga veiktų be klaidų arba kad joje esantys duomenys būtų tikslūs, išsamūs ir atnaujinti. Paslauga klientui teikiama "TOKIA, KAIP YRA" ir "TOKIA, KAIP PRIEINAMA". Be to, AIRO nepareiškia ir negarantuoja, kad paslauga yra tinkama kliento konkretiems tikslams. Klientas, prieš pradėdamas naudotis paslauga, turi įvertinti, ar ji atitinka kliento numatytą paskirtį.
AIRO neatsako už jokius netiesioginius, specialius, pasekminius ar baudžiamuosius nuostolius ar administracines baudas, atsiradusias dėl šių sąlygų pažeidimo, įskaitant pajamų ar pelno praradimą, verslo pertrūkius ir duomenų praradimą. Be to, AIRO neatsako už trečiųjų šalių pretenzijas ar patirtus nuostolius. Nepaisant to, kas šiose sąlygose prieštarauja, AIRO bendra atsakomybė, atsirandanti dėl sutarties, garantijos ar kitokio pažeidimo, jokiu būdu negali viršyti bendros sumos, kurią klientas sumokėjo už paslaugą per šešių (6) mėnesių laikotarpį iki ieškinio pagrindo. Šie AIRO atsakomybės apribojimai kiek įmanoma taikomi pagal privalomas galiojančių įstatymų nuostatas.
Palaikymas ir priežiūra
AIRO retkarčiais gali skelbti naujas paslaugos versijas ar funkcijas, kurios gali ištaisyti programos defektus arba turėti naujų funkcijų. Dėl to AIRO turi teisę laikinai apriboti arba apriboti naudojimąsi paslauga arba prieigą prie jos. AIRO siekia suplanuoti techninės priežiūros atnaujinimus taip, kad klientui būtų padaryta kuo mažiau žalos.
AIRO teikia naudotojų palaikymą kaip atsakymus į kliento palaikymo užklausas, pateiktas elektroniniu paštu paskirtam kontaktinio asmens asmeniui. Palaikymo prašymai gali būti teikiami el. paštu bet kuriuo metu ir telefonu klientų aptarnavimo valandomis. AIROas dės komerciškai pagrįstas pastangas, kad pateiktų atsakymus be jokių konkrečių tikslinių laikų.
Vartotojo pagalba teikiama lietuvių ir anglų kalba.
Aptarnavimo lygio sutartis
Ši Aptarnavimo lygio sutartis taikoma pirkimo užsakymui arba AIROo ir kliento sutarčiai. AIRO kartais gali keisti šią Paslaugų lygio sutartį, paskelbdama tokią pakeistą Paslaugų lygio sutartį AIRO svetainėje.
AIRO ir klientas susitarimo galiojimo laikotarpiu dės pagrįstas pastangas, kad bet kurio kalendorinio mėnesio mėnesio veiksnumo procentas būtų ne mažesnis kaip 99 %. "Prastovos" – tai laikas, kai klientas negali pasiekti ar naudoti paslaugos, kurią stebi AIRO. "Mėnesio veiksnumo procentas" – tai bendras minučių skaičius per kalendorinį mėnesį, atėmus per kalendorinį mėnesį patirtų prastovų minučių skaičių, padalytą iš bendro minučių skaičiaus per kalendorinį mėnesį. Apskaičiuojant mėnesinį veiksnumo procentą, prastovos laikas nelaikomas: a) paslaugos neprieinamumu dėl planinės techninės priežiūros arba platformos, naudojamos atitinkamai paslaugai teikti, skubios priežiūros ("AIRO" siekia iš anksto pranešti apie planinę reguliarią techninę priežiūrą, kuri gali turėti daugiau nei nedidelį paslaugos naudojimo poveikį. Pranešimas gali būti pateiktas per paslaugos naudotojo sąsają arba kitomis priemonėmis.); arba (b) paslaugos neprieinamumas dėl įvykių, kurių tiesiogiai nekontroliuoja AIROas arba jos subrangovas (-ai), įskaitant force majeure atvejį, kliento įrenginių, sistemų, vietinių tinklų, interneto gedimą arba nepasiekiamumą ir bet kokių kitų technologijų ar įrangos, naudojamų prisijungti prie paslaugos arba prie jos prisijungti, gedimo.
Nutraukimo terminas ir poveikis
Susitarimo terminas apibrėžtas šalių sudarytame susitarime. Jei nesusitarta kitaip, susitarimas galioja tol, kol jis nutraukiamas bet kuriai šaliai raštu pranešus.
Be to, dėl pateisinamos priežasties AIRO turi teisę apriboti naudojimą ar paramą arba nutraukti šalių susitarimą, pateikdamas rašytinį pranešimą klientui bent prieš mėnesį (1). AIRO taip pat gali nutraukti sutartį, jei mokėjimai už naudojimąsi paslauga atidedami daugiau nei dviem (2) mėnesiams.
Šalis taip pat turi teisę visiškai arba iš dalies nutraukti susitarimą, jei kita šalis nesilaiko jokio esminio susitarimo ar šių sąlygų termino, jeigu toks neišteisinimas neištaiso, jei pažeidimas yra išgydomas per keturiolika (14) dienų nuo pranešimo apie pažeidimą.
Kai sutartis dėl naudojimosi paslauga nutraukiama arba baigiasi jos galiojimo laikas, taip pat nutraukiama teisė naudotis paslauga arba baigiasi jos galiojimo laikas. Susitarimo, kuriuo dėl savo pobūdžio ir tikslo siekiama likti nutraukus sutartį, sąlygos galioja ir pasibaigus susitarimo galiojimui.
Taikytina teisė ir ginčų sprendimas
Šios sąlygos ir šalių susitarimas reglamentuojami ir aiškinami pagal Lietuvos įstatymus, neatsižvelgiant į įstatymų kolizijos taisykles ir principus.
Visi ginčai, kylantys tarp šalių, bus sprendžiami taikiai. Jei per trisdešimt (30) dienų nuo ginčo perdavimo ginčas bus išspręstas arbitražo tvarka, ginčas bus galutinai išspręstas arbitražo tvarka pagal Vilniaus komercinio arbitražo teismo taisykles. Arbitražas vyksta Vilniuje, Lietuvos, o arbitražo procesas vyksta lietuvių kalba. Šalys susitaria laikyti konfidencialia visa informacija, dokumentais ir medžiaga, susijusia su arbitražo procesu ir arbitražo teismo sprendimais. Tačiau AIRO turi teisę pareikšti bet kokį reikalavimą, susijusį su mokėtina gautina suma iš kliento apylinkės teisme, kuriame yra kliento registracijos vieta.
Kitos sąlygos
AIRO turi teisę įdarbinti subrangovus, kad įvykdytų savo įsipareigojimus pagal sutartį, ir atsako už visus savo subrangovų veiksmus, kaip ir už savo veiksmus.
AIRO nelaikomas sutarties pažeidėju ar kitaip atsakingu klientui už bet kokį nevykdymą ar vėlavimą vykdyti dėl nuo AIRO nepriklausančios priežasties (force majeur įvykių).
Jei nesusitarta kitaip, šalis neturi teisės perduoti susitarimo ar su ja susijusių teisių ar pareigų, visiškai ar iš dalies, trečiajai šaliai be išankstinio rašytinio kitos šalies sutikimo. Tačiau šalis gali perleisti sutartį ar su ja susijusias teises ir pareigas be kitos šalies sutikimo, susijusio su susijungimu, verslo pardavimu ar panašiu sandoriu.
Šiose sąlygose ir papildomose susitarime sutartose sąlygose yra visas šalių susitarimas ir pakeičiamas visas išankstinis bendravimas, diskusijos ir susitarimai, susiję su šiuo klausimu.