Yra daug mokslinių įrodymų, kad technologijomis pagrįsti mokymo sprendimai padeda gerinti mokymo pasiekimus. Tyrimai rodo du pagrindinius kliuvinius, kodėl mokytojai netaiko mokymosi technologijų, tai laikas reikalingas surasti tinkamas užduotis ir laikas išmokti naudotis naujais mokymo įrankiais. Daugelis mokytojų pripažįsta, kad bendradarbiavimas, automatinis vertinimas ir grįžtamasis ryšys yra svarbūs virtualių ugdymo aplinkų pranašumai, tačiau vis dar daugelis mokytojų mato jas, kaip per daug reiklias.

Kviečiame išbandyti matematikos mokymo sistemą naudojant jau parengtas matematikos užduotis ir dirbtinį intelektą.

Mokyklos, mokančios 4 – 9 klasių mokinius visą gegužės mėn. bandyti ir prisijungti prie matematikos mokymo grupės. Kreipkitės e. p. info@idomipamoka.lt